2010. január 12., kedd

Attendance: Pfalzi köznapló 4

2010-01-12 18:19
Vége. Feladom. Ma egy anyukának igyekeztem a tőlem telhető legnémetebbül elmagyarázni a gyereke szívbetegségét, s közben ezt kérdezte tőlem: „Ugyebár Ön svéd?”

Igaz is, annak még nem néztek. Azt válaszoltam neki, hogy „Nem, asszonyom, a Kongó mentén élek, csak kifakultam itt az Önök wunderschön országában.” Azt hiszem, ezt is elhitte rólam.

Bedobom a törülközőt.

Hozzászólások
Lepu   2010-01-12 19:13     
Mikor már minden a legnagyobb rendben van, akkor nem kell feladni.
Svédnek lenni nem rossz. Már ha jól értetted, mert ha pfalziul mondta, lehetett az schwer is.
De az is lehet hogy a Király Gáborral asszociáltak, mert az is beáll a kapuba, s véd, s véd.

Erazs   2010-01-13 22:34     
Nagyon jó, nagyon klassz!
Èlvezettel olvasom!
Az iskolai papírok hivatalosításán én is átestem (apostille) , kb. ugyanez volt, mint nálad, ráadásul iszonyat sokat kellett várni, és volt egy pofátlan fazon, vitte a butykost az ügyintézönek, az meg rögtön vele foglakozott. Àáá, nem volt lincselös hangulat..

Juli   2010-01-14 18:03    
Kedves Herr Dr. Kirali!
Ezúton jelentem, hogy a frankfurti magyar kisgyerekek és szüleik nagy szeretettel várják egy péntek délutáni vagy szombat délelötti találkozóra február folyamán. Nagyon kérem, hogy fogadja el a meghivásunkat. (magyar óvodások, miniklub, mászók, stb....a célcsoport)
Köszönettel: Smajdli Julianna

Attendance 2010-01-14 20:57 
Kedves Júlia! Nagyon köszönöm a meghívást, nagy örömet okoztak vele. Szívesen állok rendelkezésükre február folyamán. Javaslom, hogy privát üzenetben folytassuk az egyeztetést. Még egyszer köszönöm a szíves meghívást.Üdvözlöm a frankfurti aprókat.



&&&

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése