2016. február 15., hétfő

Attendance: Pfalzi köznapló bevezetés

Sokáig gondolkoztam azon, hogyan tudnám ezzel az új bloggal - lehetőleg zavarmentesen - összekapcsolni azt a régesrégit, amit még Németországban írtam 2010-ben, "Attendance: Pfalzi köznapló" címmel. 

Ma van a napja, hogy döntöttem: egyszerűen idemásolom. Méghozzá dátumhelyesen, hogy úgy nézzen ki, mintha már 2010-ben ide töltöttem volna fel a posztokat. Így a kronológia sem csorbul. Ezt a mai dátummal írt - jócskán utólagos - "bevezetőt" egyrészt a 2010-es bejegyzések reklámjául szánnám, illetve remélem, hogy hozzájárul a könnyebb megértéshez.

A Köznapló életem, nyugat-európai kalandozásaim németországi szakaszát örökíti meg (illetve kicsit belekap az első bécsi hónapokba). A szerző azért lett "Attendance", mert... Nos nem tudom. Kellett valamilyen nevet választani a bejelentkezéshez, és ez jutott eszembe. Az orvosi szobám falán (még Magyarországon) sorakozó oklevelek között egynek az volt a felzete, hogy "Certificate of Attendance" - azaz részvételi igazolás, valószínűleg valamilyen kongresszusról. 

Szóval innen az "Attendance" név. Ezzel jelölöm a posztokat, amelyek a régi blogból származnak. Remélem, nem okozok nagy kavarodást.

Akit tehát érdekelnek a régi németországi idők, bátran lapozza fel a 2010-es bejegyzéseket, melyeket az eredeti fórumon kapott kommentek (csupa kedves emlék) feltüntetésével másoltam ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése