2015. augusztus 14., péntek

Családegyesítés


Augusztus 14. péntek

A nappali franciaablaka a teraszra és az előtte húzódó gyepsávra néz, reggel 7 órakor az automatikusan kiemelkedő öntözőfúvókák spriccelésére ébredtem. Lesiettem a partra úszni, Péterpapit és Marcsimamit már ott találtam (!). Később Lacapapáék is megmártóztak. Bőséges reggeli.
            Délelőtt a parton besétáltunk a városkába, nagyon meleg volt. SMS-ben kaptam a hírt, hogy Gabiék Triglavos túrája az időjárás miatt meghiúsult, és a korábban megbeszélt B-terv értelmében Gabi pénteki munkanapja után a másik autóval útnak indulnak, hogy csatlakozzanak hozzánk! A nyuggerek előtt persze titkoltam, mondván, hogy a tőlük kapott üzenetben az áll, hogy épp Klagenfurt térségében járnak, haladnak Szlovénia felé. A dél-tengeri nyaralás hátralévő idejére (és kicsit még tovább is) így rajtuk maradt a "klagenfurti mászók" elnevezés.
            Egy órakor indultak, este hét körül érkeztek meg, titkos telefonos navigációm segítségével. A szüleink a teraszon üldögéltek, mikor betoppant két eltévedt magyar turista, térképpel, tétova tekintettel, hogy ők a Triglavra indulnának, de eltévesztették a lehajtást az autópályán...
Igazából nem tévesztettünk el semmit, sőt kiváló utunk volt Marcival. Bekapcsoltuk az útirádiót és nagyokat röhögtünk a bugyuta popslágereken. Az egyiknek konkrétan ez volt a refrénje: "Tyiga, tyig-tyiga..." Pillanatok alatt odaértünk Krkre, a szállásra. Volt nagy öröm, csodálkozás, evés-ivás. És persze esti fürdés a tengerben és a medencében is.
            Fél-illegálisan a nappaliban kaptak helyet, Gabi mellettem a kihúzható franciaágyon, Marci matracon. Este természetesen még fürdés, játék. Kockázni szoktunk ilyenkor, mert azt mindenki szereti, még Péterpapi is, aki más társasozásoknál általában csak kibicel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése